HAED - Bird Song #3

11:52

En hier is de nieuwe update van HAED Bird Song, 3/4 van de eerste pagina:

En hier nog een foto, er zitten 3 kleuren blauw in tot nu toe:
Helaas, gaat het niet zo hard als dat ik zo willen. Maar ja, mijn tijd wordt opgeslokt door andere erg leuke dingen.
 
Ik heb iets met pinquins. Dit was in de dierentuin. En deze kwam heel dichtbij het raam staan. Vanwege dat er een meisje naast mij stond met een wit/creme sjaal. En daar stond ze beetje mee te bewegen. En toen kwam deze pinquin naar voren gelopen. En begon met zijn kopje mee te schudden.
Erg leuk gezicht. Ik denk dat deze nog niet heel oud is, maar ja zeker weet ik het niet. Deze had wel iets minder zwarte vlekken in zijn nek en buik dan de anderen hadden.
 

 
 

You Might Also Like

12 reacties

  1. Ik vind dat je toch al aardig bent opgeschoten! Jaaa, pinguins zijn hele schattig beestjes. Sinds ik Happy Feet heb gezien, vind ik ze wel altijd zielig als ik ze in de dierentuin zie achter dat glas.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, het is natuurlijk ook best een zielig gezicht. Maar ja, blijf het toch vermakelijk vinden om naar ze te kijken.
      Al hadden ze in deze dierentuin toch nog redelijk de ruimte.

      Verwijderen
  2. Je bent toch best wel opgeschoten hoor
    En je kan niet alles tegelijk toch
    Fijne zondag
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lijkt me dat een saai stuk met alleen dat lichtblauw!
    Knap dat je al zo'n stuk hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er komen nog veel blauwe bladzijden aan. Ik vind het soms saai, maar ook wel relax. Als ik na het soms een klein beetje lastige haken, weer een weekje kan borduren. Je hoeft er niet veel bij na te denken, dus kan ondertussen tv kijken.

      Verwijderen
  4. Een mooi begin! Is dit de rechterbovenhoek? Ik vind het trouwens een schitterend patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik fotografeer op zn kop. Het is de linkerbovenhoek. Ik vind die van jou met dolfijnen ook erg mooi en kleurrijk.

      Verwijderen
    2. Dank je wel! Ik bedoelde natuurlijk de linkerbovenhoek, weet niet meer wat links of rechts is geloof ik.

      Verwijderen
    3. o, geef niets. Verwarring begint bij mij, wie plakt de foto's er nu ondersteboven in. Maar ik borduur ondersteboven. Het was misschien ook handiger als ik gewoon rechtsonder zoals jij was begonnen.

      Verwijderen
  5. Konden we maar ergens een zak tijd kopen hè, heb ik ook last van. Maar je werk gaat al lekker hoor, een haed gaat meestal ook niet al te snel. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat soort stukken vragen erg veel tijd, had ik ook met mijn Cheeta, ook al heb je maar een paar kleuren je bent zo een paar uur verder. Pinguïns zijn altijd erg leuk om te zien vind ik, zo grappig! Wat een geluk dat je deze mooie foto kon maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja tijd, we hebben er te weinig van
    Wat een schatje die pinguïn hij staat er echt voor
    Wat een werk je borduurwerk, sterkte met het afmaken
    Fijne dag gr joke

    BeantwoordenVerwijderen