Follow Us @nina_hobbysite

vrijdag 15 februari 2013

Handwerkbeurs Zwolle - Nieuwe inkopen

Gisteren ben ik dus naar de Handwerkbeurs in Zwolle geweest. En wat een hoop ideeën kan je daar op doen. Het was daar echt heel gezellig. Van mijn verjaardagsgeld heb ik dus aardig wat dingen gekocht. En dat ga ik nu wel even showen.

Dit pakket heb ik gekocht. Even een foto van internet geplukt. Het is moeilijk foto's maken met dat plastic erom heen. En deze patronen (geen pakketten):
 
En nog een klein boekje, vol met erg mooie patronen:

 


En nog twee patronen:

 
En dan nog een hele stapel stof, want dat vind ik zo moeilijk kopen via internet:
En toen was mijn verjaardagsgeld op. Heb nergens spijt van en heb alles gekocht wat ik wilde hebben. Veel stof en patronen (ik had nog zoveel dat ik wil borduren). En weinig pakketten, stel liever mijn eigen pakketten samen.
 
 

 
 

9 opmerkingen:

  1. Mooiiiii allemaal
    heb je wel wat voor mij overgelaten voor zondag?
    Heel veel plezier van je aankopen
    Fijn weekend verder
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt hele mooie dingen gekocht Nina. Veel plezier er mee.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dingen allemaal! Lijkt me echt heerlijk uitzoeken op zo'n beurs :)
    Fijn weekend!
    liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAt heb je veel moois gekcoht, super. Vooral die van UB design ben ik echt liefhebber van. Die mooie met die kooi heb ik ook in de handen gehad, maar toch een andere gedaan. Foto's volgen nog. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om te zien...je kunt nog lang nagenieten van je aankopen!!! Je verjaardagsgeld is goed besteed, met echt persoonlijke dingen voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij hebt leuke dingen gekocht !Ik had je een mailtje willen sturen maar kan geen mailadres van je vinden ,zou je mij kunnen mailen ?Mijn mail adres staat zowel in mijn profiel vermeld maar je kunt ook op het envelopje in de linkerkolom klikken,
    groetjes
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo te zien had je het wel naar je zin op de handwerkbe beurs! mooie aankopen heb je gedaan, vind ook de franse designers heel goed! veel plezier met je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt mooie aankopen gedaan.
    Veel plezier ermee.

    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen