No. 2 Pistache met boter crème vulling

19:16

Vorige week had ik het over groene pistache wol die ik in huis had. Helaas was deze veel te dik.
Dus naar de winkel geweest en de juiste gekocht.
Hier is dus no 2:

Misschien dat ik ze allemaal wel ga maken. Alleen op een langzamer tempo. Want ik vind ze erg leuk om te maken!

En deze foto wil ik jullie erg graag showen:

Om de totale boom zaten allemaal kleine over elkaar heen paddestoelen. Vond ik echt super mooi.

Vrijdag ben ik na de Handwerkbeurs in Rotterdam geweest. En wat was het gezellig!
Ik heb een heel mooi patroon gekocht van Heaven and Earth Designs. Het zijn 450 bij 698 steekjes en 90 kleuren. De Bird Song van Tatiana Fedorva:

En zoveel zin om daaraan te beginnen. Maar ja, wil eerst nog wat afmaken.

You Might Also Like

5 reacties

  1. Prachtige foto van de paddestoelen! Mooi zeg.
    Het borduurwerk is ook geweldig...flink veel werk!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk ga je ze allemaal maken... Ze zijn zo leuk en vlug af...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi patroon heb je gekocht!
    en je petitfour is ook weer goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi al die paddestoelen.
    De petit fourtjes zijn ook mooi geworden.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De petit fourtjes zijn erg leuk, en wat een mooi patroon heb je gekocht, staat bij mij ook op het
    verlanglijstje;-)

    BeantwoordenVerwijderen