Borduurwerk: The Easter Butterfly #3

20:23

Dit wordt alweer mijn tiende berichtje.
Het is al een tijdje geleden dat ik het borduurwerk de vlinder liet zien.
Dit zijn de vorderingen:

Er is een gele narcis bij gekomen:
Ook ben ik bezig met een vilte schildpadje, deze hoop ik morgen te laten zien.

En wat duurt het toch altijd lang voordat de Cross Stitcher in de winkel is. Kan gewoon niet wachten.
En heel misschien dat ik ook ga meedoen met de CAL met gehaakte cupcakes.
Maar heb nog zoveel ideeën om te maken. En op al jullie blogs doe ik weer zoveel ideeën op.
Ook erg leuk om jullie reacties te lezen.




You Might Also Like

2 reacties

  1. Leuk werkje!
    en ja, er is erg veel leuks...jammer dat we niet de tijd hebben om alles te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nina wat een Prachtige spulletjes maak je. Geweldig. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen