Quilten en kinderkleding

16:51

Dank jullie wel voor de reacties.

Vandaag wil ik graag even op mijn blog laten zien waar mijn moeder mee bezig is. Dit is haar eerste quilt en dat zonder workshop.

Het is een patroon met log cabin. De quilt is nog niet af maar ze is er druk meer bezig. Hier nog 1 foto van dichtbij:
Stiekem ben ik best een beetje trots op mijn moeder, want ze maakt nog meer zoals dit echte baby jasje:
Een gestippeld jurkje:
Nog een gestippeld jurkje:
Ben erg benieuwd wat jullie van de quilt, jurkjes en jasje vinden. En misschien dat er nog tips zijn voor de quilt. Om de perfecte quilt te maken. 





You Might Also Like

3 reacties

  1. Mooi zeg ! Je moeder houdt van rood denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kleertjes!
    vooral dat jasje..zoooo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Quilt en kleertjes zien er hartstikke leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen