Kerst - Christmas Snowflake Garland

14:19

Dank jullie wel voor de vele bezoekers die op mijn site kijken. En de reacties zijn ook erg leuk!

Deze week ben ik bezig geweest met de Snowflake Garland dat als cadeautje bij Cross Stitcher 257 zat. Wel een beetje vroeg voor een kerstdingetje maar toch al aan de muur gehangen.
Het was de eerste keer dat ik op papier borduur. Erg leuk om te doen. Alleen bij een nieuwe draadje soms even bedenken waar je de naald moet laten;)
En dit is het resultaat:

En hier nog alle drie van dichterbij:
 
 
Ik heb ze vastgestrikt aan het draadje vanwege dat ze iedere keer naar elkaar toe zakte.
 
 
 

You Might Also Like

1 reacties

  1. Hallo Nina ,

    Zag dat jij dingetjes uit de Crossstitcher 257 (mét speciale scandy style edition)hebt gemaakt , heel leuk!! Mijn vraag is of jij dit blad nog gebruikt? Heb werkelijk waar overal op internet rondgekeken en gezocht maar deze editie (hoe kan het ook anders) is helemaal uitverkocht! En juist in dit blad staan zoveel leuke dingen waar ik van hou vooral de Scandinavische borduurdingetjes die in die Scandy Style cross stitch staan .. Wou aan je vragen heb je dit blad nog en wil je het verkopen? of kan je deze speciale Nordic style voor mij kopieëren? uiteraard betaal ik er voor , het is echt zó jammer dat dit nergens meer te verkrijgen is op internet. Ik hoop dat je me kan helpen want ben met heel veel Noorse thema's bezig qua borduren en quilten voor een cadeau , echt zou super zijn als je me kan helpen ;) Nu , ik hoop wat van je te horen en anders doe me even een privéberichtje via mijn mail ellen12mei@hotmail.com
    Alvast hartelijk dank , groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen